måndag 26 januari 2009

Det var bra att du sa.

Sköj men jobbig dag. Händelserik om inte annat, det kan jag ju lova. Vi gjorde klart ganska många saker inför montern på onsdag, vettefan hur snyggt det blev men men! :D Över förväntan i alla fall. Man får ju vara nöjd. Det som skrämmer mig är att vi har ganska mycket kvar att göra.

Jag är verkligen astrött nu, helt sjukt jaa. Mina händer är helt rödprickiga (av färg) och min hjärna är väl hyfsat pigg, men min kropp är bara buuäääahhäehähäh. Typ ranglar omkring eller nåt? Ringlar bort och fram. "Nya glas nya shots tills jag ringla bort" HAHA

Annars är väl livet hyfsat skapligt förutom att man börjar 8 imorn!
Jag ska till Linus snart, igår såg vi Mirrors, idag kanske vi ser en annan film, vem vet. Vi ska iaf äta godis!

Puss

Inga kommentarer: