torsdag 22 januari 2009

Lång dag ja

Det var en lång dag idag, som för min del började 06.50. Det var ett trevligt uppvaknande. :) Sedan bar det av till skolan, där det hände lite grejer som vanligt. Skolan var slut halv fyra, då bar det av till Sociala Blocket på Göta för att intervjua några till projektarbetet. Vi trodde inte vi skulle hitta men det gjorde vi... hehee

I övrigt händer det väl inte så mycket här, har fått en datorstol nu. Hoppas på skivställ, hylla och lampa också! Sen är det i princip klaaaart. GÖTTES.

Ska nog inte göra så mycket ikväll. Kanske ska gå till skabbaffären och köpa godis. Onödigt dock!

Klippte lugg igår också om jag inte nämnt det. Det blev bra, tror jag. Jag ser tydligen snällare ut nu. Trodde inte jag såg ond ut men iaf :(

1 kommentar:

Linus Ternander sa...

NEJ gå inte till skabbaffären! City centrum ligger inte så mycket längre bort.