söndag 25 januari 2009

Din satans jävel.

Igår var vi på förfest hos Frida, vilket var trevligt, precis som väntat. Det kändes som att hoppa en vecka tillbaka i tiden ungefär, fast det var en stor skillnad på förra veckans lördag och gårdagen kan jag tala om. Igår var Trägårn nämligen hyfsat trökig vilket den inte var förra helgen. Så jag och Madde drog därifrån vid typ 1.

Idag har jag satans ont i huvudet pga att jag det är så jävla ljust i mitt rum och att jag vaknade utav det imorse, plus att jag vaknade 7.50 av att pappa började göra nåt i köket :(

Jag har precis packat upp lite cpskivor och kläder, funderar på att ta mig an de andra kartongerna också, snart. Men vart fan ska man göra av alla rosetter med mera? Det vettefaaaaan du.

Ikväll ska jag vara med Linus iaf, vi ska se på film och ha det allmänt mysigt. SÅDETSÅ! :D

Inga kommentarer: