onsdag 5 november 2008

Vilken jävla soppa

Hej. Ska egentligen ha Starta Eget lektion nu men tyvärr har man så mkt att göra i skolan nu att jag, Madde och Jennifer kände oss tvugna att åka hem och göra inlämningar, plugga matte med mera. Imorn ska vi nämligen ha prov i matte C :( om jag får G kommer jag seriöst fira, jag kmr bli överlycklig. På fredag har vi även inlämning i religion och svenska.

Jag längtar så jävla mycket tills veckan är över. Den här veckan är den värsta på jävligt länge för SP06L på Bäckäng, och som ni kanske vet är nästan alla veckor där förjävliga :( haha. SÅ att eeh ja.

Red Tarzan igår. Tror han var lite stel sen änglahoppet (efter att ha stått i typ 4 dagar). Han stretade emot och skit, men i slutet gick det bra. Och man ska ju tydligen se det positiva i saker nu för tiden.

Jag känner bara en sak nu: BLÄ. Förlåt.

"Jag log mig själv för pannan och jag sa:
Vad har jag gjort?
Och jag skrev rakt ut
Det här var sista gången!"

Winnerbäck - Pollenchock och stjärnfall

Söt bild. Kanske :(

Inga kommentarer: