onsdag 26 november 2008

Så att e ja

Igår var det som sagt ruttet att komma hem, minst sagt. Jag åkte dock och red senare och sen stack jag till Linus, så det var inte så illa sen ändå. Det kändes mycket bättre efter det. Kanske gillar man ändå det stilla livet i Borås? Jo det funkar.

Skolan rötnar. Eller ja det skulle man kunna hoppas på, att den verkligen gjorde det alltså, men det jag menar är att skolan numera är en förjävlig plats. Inte konstigt att folk typ bryter ihop? Fick reda på idag att vi har en till filosofiinlämning, vi lämnade senast in en i fredags. He, hee, den skulle "bara vara på tre sidor max". Liksom vad är detta.

Mådde skit idag. Dagen blev ljusare när jag och några tjejer i klassen åt Thai på lunchen. Vi kom på fina planer om vår ankomst till balen med mera.

Imorn ska jag ha muntligt nationellt tal, jag har gjort allting, ska bara öva in det mer. Jag är inte direkt nöjd, men får jag G har jag nått mitt mål, har faktiskt inte ansträngt mig ett piss för detta.

Synd att Linus är allergisk i stallet. Annars vet jag exakt vad han skulle göra på söndag, nämligen hjälpa mig på jobbet ;) Men vill inte utsätta stackarn för det när han är allergisk. Hehehe tur för dig Linkan :(

Inga kommentarer: