onsdag 19 november 2008

Skojskoj

Är hemma och är sjuk idag, liksom what what? What what in the butt så att säga? Palla bli sjuk två dagar innan man ska resa bort. Nu ska jag göra allt för att bli frisk igen för ingenting ska hindra mig :D

Håller på att göra en packlista nu, inte riktigt lika fyllig och detaljerad som Saras, bara nästan. Hehe, detta ska bli riktigt intressant, att se hur mkt väskan väger sen alltså. Det man inte får glömma är kamera, som sagt, varje steg vi tar ska fotograferas (nästan).

Fasiken, lyssnar på Glasvegas nu. Jag trodde först att dom var hyfsade, men nu när jag väl lyssnar kan jag bara tänka på en sak.. Lite Johan Palm över detta? FY!

/ Elin vars skalle snurrar

2 kommentarer:

Linus Ternander sa...

att ens jämföra Glasvegas med Johan Palm är ju en skam.

Elin sa...

nej skammen är att johan palm över huvud taget kommit in i idol och faktiskt ÄR KVAR!