tisdag 25 november 2008

Inte detta

Fyfan, inte Borås nu igen. Jag vill inte vara tillbaka här, det tar emot, jag har så mycket att komma hem till men samtidigt ingenting alls.

Jag vill vara tillbaka på vårt hotellrum i London, jag vill springa över vägarna utan att veta vart bilarna kommer ifrån. Jag vill inte bli förstådd och vill inte förstå vad fok pratar om. Jag vill bråka om ifall vi ska gå och se Big Ben eller gå och spendera våra pengar på kläder, jag vill ha ett val, jag vill känna friheten igen.

Jag vill känna att jag har nånting att komma hem till. Ge mig en anledning, en endaste en så kanske jag skulle kunna hålla med. Just nu känns det bara tomt och jag är ledsen för det. Jag är jävligt ledsen.

Det här stället var mitt liv innan jag åkte.
Det är det inte längre.

2 kommentarer:

LisaLind sa...

du har mig att komma hem till gumman !

Elin sa...

du är värd att komma hem till gumman!