fredag 28 november 2008

Evert taube

Är i skolan och väntar på Madde. Passar på att leta efter fakta om en mycket tråkig man, Evert Taube. Ursäkta mig men han är tråkig, min svenskalärare Stäfiboi blev inte glad när jag sa det, men det är ju inget annat än sanning.

Ska jobba i ridhuset imorn istället för på söndag, det ska bli.. eh ja, inte så kul. Men det är ändå helt okej, bättre att jobba lördag än söndag, det måste jag ju säga. Hade gärna velat se KM:et i dressyr på söndag, jag och Madde kanske ska åka dit och skåda!

Övriga saker som hänt:
- Linus har fått ny toalett som läcker :( haha
- Gustav har åkt till Drömhakket
- Jag har bokat in en ny körtid
- Min blogg har gått ner sig och blivit ännu tråkigare
- Jag har fått ont i vänstra ögat.

Ikväll är det idol med Linus, hoppas och tror jag ;)

Inga kommentarer: