lördag 15 november 2008

Rajtan fucking tajtan


Har ganska nyss kommit hem från ridhuset. Tarzan var sketaduktig idag. Hoppade jättebra, jättefint, hyfsat kontrollerat med mera. Det känns jävligt bra inför imorn nu faktiskt, vi ska ju faktiskt tävla imorn, har inte tänkt på det så mkt. Hoppas det går brao.

Igår var jag med Linus, vi såg på Idol och Mysteriet på Greveholm. Åh, det är nog fan den bästa julkalendern som nånsin gjorts. :D

Ska hem till farmor ganska snart, sen ska jag och Linus hitta på nåt. Frågan är ju vad, men något hittar man väl alltid på. Vi ska kanske vara hos pappa, han ska bort så det blir bra.

Eheeeee förresten, för några dagar sen var LUF:s ordförande på Bäckäng. Jag var faktiskt ganska positivt inställd, men asså... ursäkta om jag gör någon upprörd nu. Men det var fan nog bland det värsta jag hört på länge :) SÅ tack för mig. Jag var bara tvungen att få det ur mig :)

PUSSHEJ

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, gillar det sista där :D

Linus Ternander sa...

Alltid rött, alltid rätt!