tisdag 11 november 2008

Ibland så..

Ibland duger inte bara Bäckäng, ibland (iofs jävligt sällan men i alla fall) så är skolan faktiskt riktigt bra. Som idag när Adam Tensta uppträdde i aulan och hela stället typ blev till en .. konsert? Eller något liknande. Han var mycket bättre än jag trodde, Madde Larsson skulle vart där. Det kändes hur som helst bra att bli positivt överraskad! Hoppas inte mitt yttrande om spelningen kom med i radion bara. Hee

Hade körlektion idag också. Det gick jättebra, det går framåt :D

Ridningen gick inte så bra idag dock. Trots det anmälde jag mig till tävlingen på söndag. Man kan ju inte hålla på och ge upp hela tiden, vart kommer man då liksom? Inte konstigt att man inte utvecklas då. Dessutom kanske jag ska tävla Tarzan ute till våren så lika bra att vänja sig. Hoppas han inte är så stum i munnen då bara.

Nationella imorn - säger bara en sak; LYCKA TILL.
Ledsen heeest

1 kommentar:

mia sa...

DU SÅG SKEPTISK UT TILL ADAM TENSTA NÄR JAG TJYVKOLLA PÅ ER!!!