måndag 25 augusti 2008

Skyll inte detta på din mamma.

Klockan är 20.01 och jag är fan dödstrött. Vad är detta, är jag sjuk? :( Eller är livet bara jävligt hårt. Åhphaåhåahhahå

Idag var jag och fikade med Jennifer och Madde, det var trevligt, efter en stund gick vi till stadsparken och satt där i solen. Det kändes nästan som om sommaren var tillbaka. Det var mycket trevligt faktiskt. Träffade förresten Lisa och Frida en stund och även Karin, pratade lite med dom också. Även Mia träffade man på i stadsparken. Gud vilken mötesplats assa.

Annars har jag inte gjort något idag. Var inte i skolan idag, det är min lediga dag you know. Eller nej, det är inte en ledig dag, i fortsättningen ska denna dag ägnas åt projektarbete och andra skoluppgifter, men dock inte för tidigt på morgonen.. För då ska vi sova. :(:(

Blä. Var hos pappa och städade badrumsskåpet innan. Vi ska ju ha visning på huset på onsdag. För dom som inte visste det, vårat hus var i tidningen i söndags, för vi ska sälja det. Tallgatan 16 i Brämhult, den bästa delen av stan ;) :D Vi ska flytta till en lägenhet i stan i februari, min far, min bror och jag. Kul va.

Imorn är det skola, ridning och sen Linus tror jag.

Inga kommentarer: