måndag 25 augusti 2008

ÅH

Varför går jag på sveriges äckligaste skola?!

Varför måste dom gå och ändra på schemat, så att ingen blir nöjd? Varför delar dom upp våran klass, så att vissa har historia när vissa har matte och tvärt om? Varför läser vi Matte C och Historia C samtidigt, när ingen jag vet om har gjort det innan? Varför ändrar dom i schemat?!!!

Varför läser vi Psykologi B och Psykologi A samtidigt?

Varför kommer jag inte kunna sova inatt för att jag är så jävla arg? Jag orkar fan inte med detta. Inte nu, snälla!!

JO, för att Bäckäng är den sämsta skolan ever, äcklig, ful, hatad. Jävla fittskola, jag har alltid hatat den och kommer alltid hata den. Tro mig, har fan anledning, det är det som är det värsta. En vacker dag ska jag fan bränna upp skiten. TRO MIG!

Inga kommentarer: