måndag 18 augusti 2008

Bdly wndd

Heeeeeei min älskling.

Imorn ska jag rida och det är typ ljuset i livet just nu. Jag vill verkligen lära känna Tarzan mer, :)Sen får vi ju se vad som händer. Men hittils tycker jag om honom i alla fall. Kommer man från att rida Fire, ponny, och sen häst så märker man ju säkert skillnad också :D

Helgen var trevlig. Var med de bästa människorna, alltå Fez, Madde, Mia, Lisa och Alex. Det var riktigt trevligt. Kvällen började hemma hos Jennifer, där "bjöds" det på mat (vi tog för oss av deras rester) och jaa, hennes hus är helt klart bäst. Så är det bara. Sedan var det Trägårn som gällde, gjorde knappt åt några pengar, nöjd :D Lisa och Alex drog ju med sig en rolig snubbe in. Han var riktigt het måste jag säga, 70 år gammal och alkoholist. Folk måste ju börjat undra varför vi alla satt och pratade med honom. Nån bjöd honom tom. på en drink :/

Har du hört vad killen är cp
Totalt död
Pang
Killen är helt skev

1 kommentar:

Anonym sa...

gulleplutt. det är fan du som är bäst. vi var jättekärleksfulla och känsliga i lördags ju! haha. det var fint :D