lördag 23 augusti 2008

Lördag igen

Lördag igen. Denna dag började med ridning, som vanligt. Tarzan red jag, som vanligt. Han var trevlig, som vanligt. HEhehehe, eller jag har bara ridit honom några gånger, men än så länge är jag fortfarande imponerad av honom. Vi hoppade några småhinder och några linjer, mycket trevligt ^^

Kvällen kommer dock inte bli som alla andra lördagar. Kommer inte vara med Madde och Lisa och Jennifer med flera, ska gå på Arn 2 med Linus. Vid sex, för dom har så jävla konstiga tider. Vem vill gå på bio vid 21.15 om man ska upp vid 6 dan efter? Inte jag i alla fall. Så helst hade man ju gått på en film som började 19.00 eller kanske halv åtta, men inte då, sex eller nio är det som gäller :( DÅLIGT.

Ja, imorn ska jag jobba i ridhuset för första gången på ett jävla tag. Det ska bli intressant och jag tycker faktiskt att det ska bli ganska kul att komma tillbaka, fast man börjar vid den hemska tiden 07.00.

Inga kommentarer: