måndag 11 augusti 2008

Om

Jag är inte beroende av nån person. Jag har mitt liv och kan koncentrera mig på det. Jag har mina intressen och många vänner och därför blir jag aldrig beroende av någon, eftersom jag alltid har någon att luta mig tillbaka mot. Antingen den jag känner genom den saken, eller den jag känner genom den saken eller honom eller henne... Jag kan även se positivt på allt och mitt liv är lekande lätt. Allt är alltid bra för jag har flera möjligheter till vad jag kan koncentrera mig på och därför glömma allt annat.

Så lever vissa sina liv.
Själv så gör jag faktiskt ingenting nu. Snackade nyss med nån alba_nen som tydligen hade mig på sin msn, han trodde inte jag var 18. Tack då hahaha, själv var han 15, gud vilken trevlig konversation vi hade.


(L)kosova (L)- R.I.P Lavdim
elin
men om du kommer till göterborgskalaset ska du komma med vänner eller

elin
(L)kosova (L)- R.I.P Lavdim
nej jag gillar att åka på sånt själv

(L)kosova (L)- R.I.P Lavdim
elin
oki

(L)kosova (L)- R.I.P Lavdimelin
men om du kommer så kan du träffa mei:D

elin
(L)kosova (L)- R.I.P Lavdim
okej haha det ska jag göra

(L)kosova (L)- R.I.P Lavdim
elin
hahhaha oki

(L)kosova (L)- R.I.P Lavdim
elin
men sicka foto då (L)

folk...

Inga kommentarer: