torsdag 28 februari 2008

Utmattat fanskan

Ja jävlar, har skrivit ekonomi sen klockan fem i princip. Sammanlagt kanske 40 minuters rast. heehh :D Det var roligt. INTE. Fyfan för att börja 8 imorn också men man överlever antar jag.

Gillar seriöst att jag ska va med Madde o Madde imorn, gamla traditioner upptas. Det är bra, känns mycket bra faktiskt.

Dagen började med att Linus vaknade upp bredvid mig, trevligt. Dock var det inte så trevligt att klockan då bara var 8 typ. Började 11.10 :( Men men jag använde tiden till att skriva historia. Sen var ju några hantverkare här också eheheheh.. Bytte ut duschen för tredje gången eller nåt. Andra kanske. Aja, sen var skolan trevlig med lite tyska o sen lång rast med Madde på stan. Sen historia, grupparbete med mina vänner ehehe.

Tror allvarligt talat att jag ska lägga mig o sova.

Inga kommentarer: