onsdag 6 februari 2008

Plugg

Har pluggat massa matte idag. Ibland överträffar man ig själv och klarar/gör saker man faktiskt inte trodde man skulle göra ^^ Men nu har jag klarat näääästan alla uppgifter på dom gamla proven så är ganska nöjder.

Jaojao, ingen bra dag imorn hur som helst, cpskalle. Tyska o sen nationella. Ajaaa.. Sen får man väl plugga lite samhäll också, har inte hunnit det idag.. I wonder why liksom. Just det, svenskaredovisningen är över nu. Gick väl bra.

Har tänkt på att jag använder bloggen ganska mkt för att strukturera upp mig. När jag skriver vad jag har gjort/ska göra här, känns det som om jag har koll på läget liksom om nån fattar ^^ Då fattar jag liksom vad som pågår.

Den här bloggen känn ointressan. Frågan är ju liksom om någon läser den.

Frågan är ju dessutom när man ska träffa Linus? På fredag kanske? Får fundera på när jag hinner.. Jävla fittkukssugarskola säger jag bara. Irri att den ska komma där :S Tyvärr kan man ju inte göra nåt åt det :S

HATTARATTARANTARUNTIRINGEN

Inga kommentarer: