onsdag 27 februari 2008

Kära återseenden

Ihahaha finally home så att säga!
I alla fall, var i skolan idag, faktiskt längesen man var inuti den ruttna byggnaden. Det var ju mindre roligt iaf, hade iofs bara en lektion och årets sovmorron till 12.50 men var ändå där 10.15 och umgicks med fina personer. Maddes tandställning är ju borta. HAHA det var en syn. Mycket våckert ja. Har skrattat jävligt mycket idag. Och så ska det va!

Linus sov här inatt också. Man blev så glad att få se honom igen ^^ Så mysig är han ju ;) Han ska nog komma hit lite senare tror jag! Mycket fint.

Är fortfarande i ett ringa chocktillstånd efter ett mycket minre kärt återseende. Roger-ryck deluxe drabbade mig idag och det var sannerligen bland det värsta jag vart med om de senaste åren. Hahahahaha jävla sjukt egentligen. Fan vad arg han var. HAHAHEHEH

Så nu ska jag fortsätta lite med historian och sen göra... EKONOMIN! AAAAAH och ja just det. Gjorde inte FEprovet idag heller, visste inte tid o plats. Han var fan borta hela dagen, läraren. GUD vilket dåligt samvete jag har!

Inga kommentarer: