måndag 11 februari 2008

Egypten ja


Ja, imorn åker jag. Har precis packat det sista (hoppas jag).
Måste fixa med lite grejer dock.

Hiehieheihei... Är inte så nervös inför imorn faktiskt, men tror jag möjligen är lite lite lite nervös i smyg, kanske. Vill inte tänka på det. Jag har faktiskt blandade känslor inför dessa 2 veckor. Först funderar jag på om nån kommer bli magsjuk. Sedan funderar jag på hur jag ska stå ut med dessa pajkar i 2 veckor, helt ensam med dom liksom. Sen funderar jag på hur mkt jag kommer sakna Linus, vilket jag sannerligen kommer göra :( Saknar honom typ redan.

Hoppas dock man hittar nåt trevligt att köpa där nere. Hoppas även på att vara en ÄKTA Elin när jag kommer tillbaka! (Alltså att jag kommer vara brun. Det är lite konstigt det där.) Men men! IHkahaha

Hoppas bara att jag inte glömt nåt nu. Då hugga huvud av!

Idag var jag med Linus vilket så klart var trevligt ;) JAG KOMMER SAKNA HONOM. Mycket mer än jag tror antagligen, och då är det fan illa för jag förväntar mig inte nåt bra direkt :S
Jag kommer självklart sakna alla mina vänner också :S:S Fyfaaan, och jag hoppas ni kommer sakna mig också.. ANNARS! Hahahaha ;) Men hoppas ni får ett kul lov ^^ :D

Vi ses nån gång om jag får tag på ett internetcafé..

Inga kommentarer: