lördag 9 februari 2008

Meterosexuell?

Är det någon som vet vad meterosexuell är nu för tiden?
Frågan är om Bill Kaulitz är det.

Hur som helst, ska vara med Linus idag tror jag, om allt går som det ska. Känner mig genast lite piggare. Frågan är om jag ska gå ner och göra mig en kopp te och sen plugga?! Låter det inte tragiskt? Jo, det gör det. Sannerligen. Om man tänker på att detta faktiskt är en lördagkväll, vilket man faktiskt inte kan undvika att tänka på.

Jag tycker hur som helst det ska bli trevligt att va med Linus ännu en dag. Vi får väl kolla på film eller nåt trevligt :D hihihihi, sen ska jag nog va med Mädi o dom imorn. ROLLIPOLLI!

1 kommentar:

Anonym sa...

kortfattat är metrosexuell, heterosexuella killar som är medvetna om sitt utseende och vågar visa sin "feminina" sida.. alltså vågar vara lika modemedvetna och trendiga som tjejer är. ordet kommer från att man satt samman orden metropol (storstad) och heterosexuell. man brukar också använda ordet retrosexuell som en motsatts till ordet - killar som inte bryr sig om utseendet.

man skulle väl kunna säga att bill är metrosexuell, men jag som många andra anser nog att han är mer bög/transa.