måndag 4 februari 2008

Ja jääävlar

Jösses, är hemma över lunchen nu.. När jag var nere och rostade bröd nyss inträffade en mindre trevlig incident ^^ Jag råkade sätta på en platta och eftersom det låt saker därpå, (en plastgrej) var det nära att jag ställde till med eldsvåda. Som tur var upptäckte jag att något rök, så jag hann fixa det. GUD!

Tävlingen igår var den mest lyckade nånsin tror jag ;) Med tanke på att den var på lokal nivå :P I första klassen jag var med i kom jag o Fire 4a, av de 22 som startade. Vann fina priser.. Men det viktigaste är ju äran ;) :D:D Sen var jag med i stilhoppningen också, tydligen hade jag bedömning också. Hehehe, blev tydligen placerad i stilhoppningen, detta fick man reda på när man var påväg hem. Mkt bra gjort eftersom det var 44 startande :) Detta innebar en rosett till + lite fler priser. Dagen slutade alltså med 3 rosetter. Blev ju felfri i stilhoppningen med vilket innebar en clear round rosett :)

Lite rörigt men iaf. Lyckat ;)

Var med Linus sen på kvällen, efter det att jag vart o pluggat hos Mädi. Han var även med i ridhuset, hoppas han inte blev för uttråkad ^^

Nästa helg.. Det kommer vara den sista helgen jag är hemma på typ 2 veckor, ska ju till Egypten om typ en vecka.. Så nästa helg hoppas jag någon festlig tillställning ;) Frågan är ju vad, men men.. Det är ju trots allt bara måndag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade tänkt mig något annat