tisdag 5 februari 2008

Bad, bad, bad

Inte bra detta. Det är fan det enda jag säger ^^

Inte bra att skolan dödar. Inte bra att ridhuset inte har tillräckligt många duktiga ponnyer. Inte bra att jag inte pluggat något idag. Inte bra att ha 823487 saker hängandes över sig som ska vara gjorda om 1 vecka, då jag åker. INTE BRA att inte fatta NÅNTING i de flesta ämnen nu mera. INTE bra att ha ångest över skolan helt enkelt :S

Whatever, red Rune idag, det var roligt. Eller jaaaaa. Vissa personer tål jag fortfarande inte och kommer aldrig göra det. Men hur som helst var ju Rune trevlig att rida.

LALALALLALALA 80 SAKER MÅSTE GÖRAS OCH JAG HAR INGEN ORK. Inte så jävla konstigt att man längtar till helgen då man förhoppningsvis kan hitta på något roligt och glömma saker o ting lite. Kommer iofs få plugga i princip halva helgen. MEN MEN!

Är cp trött helt enkelt. OCH inget blir gjort, helvete. FAN

Inga kommentarer: