måndag 12 november 2007

OOjjdå

Längesen man skrev här nu. Har ju vart i Italien o grejer, mkt kul :D kolla min bilddagboken om ni vill veta mer, eller nåt.
Idag var det en okej dag. Hade inställd datamusik o det var ju bra liksom. Är dock ganska trött, ska väl plugga lite senare o sen typ sova eller någe. Börja påsvenskauppsatsen också. KUL! + läsa tyska. Ännu bättre <3
Igår var jag annars med Linus, vi var hos hans farmor o farfar :D Det var trevligt. Man var iaf inte hungrig sen kan jag tala om! Hhahahah :P
På tal om hunger så är jag hungrig. Och jag ska snart åka o rida, typ om 4 minuter eller kanske lite mer. OJDA.. kanske ska äta lite eller nåt.
På fredag kanske det är maskeradfest på bäckäng som gäller för denna flekka (mig). Får se hur det blir, men det vore faktiskt inte helt fel att umgås lite med Fez o dom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

NU SKARU FAN MED! backar du ur så ska jag förpesta ditt liv mer än vad jag gör idag. jävla e-type jävel!

mia sa...

SES OM TYP EN TIMMA!!!!! SKULAN