lördag 24 november 2007

2fm, 2fm

Igår var det en bra dag. Eller ja, på kvällen i alla fall. Alla (eller ja, många) årselever var på Laserdome och på Oliven ^^ Det var jävligt kul faktiskt. Ägde så klart alla på Laserdome. Hahahaha, sen var maten jävligt god också. Och inte minst var alla så jävla roliga som vanligt ^^ Gillas verkligen :D

Jahadu, och snart ska jag hem till mamma och hämta lite saker, sen ska jag hit igen dårå. Ska kanske försöka sova och så. Sen ikväll blir det Sara hoppas jag, om något kör ihop sig så visste ju Maria fest. :) Ja, allt löser sig till slut (HMMMMMM).

Ja vilka jävla idioter det finns. Får bara lust att hugga nån hårt på något olämpligt ställe och skrika ut min hjärna ur.... huvudet. Vill radera ut allt ur min hjärna och åka långt bort, glömma allt här hemma och inte sakna någonting, och skaffa ett nytt liv. Fast det vet ni redan att jag vill. Vill iofs inte lämna typ ridning med mera.

Är alltid hatisk i min blogg. Får lust att hacka datorn i bitar nu. FITTTTTTTTTTTTA

Charlotta, making lasagna with me above the clooooouuuuds