onsdag 14 november 2007

Kloning

Kul att jobba om kloning i skolan. INTE. Kunde iofs vart värre, man får i alla fall vara i datasalen. Ja, iofs, allt kan ju vara bättre egentligen så man ska väl inte vara FÖR glad.

Jaja. Igår var det ridning och årselevsmöte. Odile kändes ganska trött o så, det gick inte så bra. Mötet var ganska spännande men vi åkte därifrån en stund innan det slutade. Linus kom ju till mig ^^ Trevligt. Jag var så trött igår så jag minns typ inte vad vi gjorde, kollade på Desperate Housewifes gjorde vi väl o sen la vi oss. Idag är Top Model kom jag o tänka på.

Nu har man iaf börjat på den här sketna naturdebatten. Bra det. Ikväll ska jag göra maaaassa svenska och kolla på filmen, sen ska jag läsa maaassa tyska också. Känns bra<3 class="blsp-spelling-error" id="SPELLING_ERROR_15">lexom! Men varför slutar jag alltid tidigt när Linus slutar sent o tvärtom? Det är IRRI :P Får väl leva med det.

Fredag kommer döda mig. Palla ärligt talat spela upp en rutten teater som kommer gå åt helvete. Gruppen är ändå oseriös.

8 kommentarer:

mia sa...

shit. elin, du har inte tänkt på att du också är "oseriös". ahmajgad.

Anonym sa...

Jag är INTE oseriös. Engagerade sig någon i den engelska presentationen förrutom jag? Nej, bara Omid idag. Vem var det som inte orkade fortsätta arbeta igår efter maten, jo lilla Mia kanske.

Anonym sa...

sluta vara så bittra. se det från den ljusa sidan; det är fest på fredag!! haggor

mia sa...

hahaha bitterfitta!! vem var det som åkte hem igår och ba shiit måste ha en varm tröja. vem var det som åkte till italien förra veckan medans vi gjorde manusbajset? MHM IN YA FAAAAACE MOTHAFOCKA

Anonym sa...

Bitterfitta kan du fan va själv. Ja, jag kanske ville vara med på curlingen och skolkar inte som vissa andra gör. Ja, klart ni var tvugna att göra nånting när jag var borta, det är ju självklart o det var ju bra att ni gjorde det.

Anonym sa...

sudda sudda sudda sudda bort din sura min. munnen den ska skratta och va gla', munnen den ska tralalalala...

mia sa...

Äsch, ta det i verkligheten med oss, istället för att sitta och skriva på internet:) pussilull bitterfitta

Anonym sa...

vi var ju sååå sura idag.lalalalla! löste ju sig tillslut iaf.