torsdag 29 november 2007

Läxor

Hatar läxor. Är väl iallafall bättre än typ inlämningar och redovisningar, men det går en på nerverna när man vet att man har läxa i typ alla ämnen man har imorn. Ska försöka göra tyskan nu och jag lovar er; det kommer inte gå bra.

Igår var jag dock med lilla Linkan och det var trevligt. Kollade på dom bästa tv-programmen just nu, typ Top Model och Bonde söker fru. Sen sov han här också, alltid kul att ligga i min 90-säng och trängas i värmen :D<3

Hehehehhe tänker på helgen. Den ser båda ljus och icke-ljus ut. Seriööööööst hatar när saker och ting inte är planerade och bara kommer närmare, typ maskeradhoppningen! Hahaha jag och Madde vet inte ens om vi ska få starta och vad vi i så fall ska va. Jag och Selma vet väl på ett ungefär men inte mer. Braa :D hahahaha

Hade tänkt genomsöka huset efter nåt kul att ha på söndag iaf. Men nu ska jag som sagt göra tyskaFANET.

Idag är det bara en månad kvar till ett år<3

Inga kommentarer: