onsdag 28 november 2007

Kamelian

Hej.

Är hemma och är sjuk idag, det behövdes faktiskt. Har ont i huvet idag med och är fortfarande typ halvförkyld. Det är ju faktiskt så att det är dags att börja läsa engelskaboken också, så det kan man ju ta och göra liksom. Bara ta det jävligt passivt liksom. Känns som om man gått på högvarv typ flera dagar, kanske veckor, så nu är det dags att SOFTA.

Nu är det så gott som klart att vi ska flytta till Kamelian också. Kontraktet ska skrivas på när som helst typ, eller så har pappa redan skrivit på, fråga mig inte. Hihi, mitt rum kommer bli snyggast <3. In my hearrrrrrrrrrt.

På tal om in my heart så önskar jag att jag fick chansen att se min farfar en gång till. Hans storebror dog i cancer. Han dog i cancer. Nu har hans lillebror också precis fått cancer. Ibland undrar man ju vad dom gjort för att förtjäna detta. Man vill ju bara gråta typ.
We'll meet again. Don't know when, don't know where.

Inga kommentarer: