tisdag 27 november 2007

Ont i huvet

Har haft sååå otroligt ont i huvudet idag... Fyfan, fattar inte vad det beror på, jag brukar ha det.. :S Har iaf bokat massagetid hos min faster nu, det kanske hjälper, hoppas det.. Pallar inte gå runt och ha ont i nacken och huvudet hela tiden :S

Har fan inte pluggat nåt på naturen heller, faaaaaaan det kommer gå åt helvete som allt annat typ också gör :S Glömde så klart även min Företagsekonomibok i skolan så jag har inte kunnat göra läxan, snacka om att bli typ dödad imorn, om jag ens kommer till skolan. Om jag mår som jag gör nu så kommer jag fan inte orka gå dit iaf, jävla cp helvete...

Ja det finns vissa saker som man fan inte förstår sig på, palla gå runt och må sämre och sämre för varje dag som går pga av en annan människa. Man vet typ inte vart man ska ta vägen. Finns ju tyvärr ingenting att göra åt vad nån annan tycker. Blir man sårad av det finns det ingenting man kan göra. FYFAN

Inga kommentarer: