måndag 26 november 2007

Forest families

Skoldagen:
En vanlig måndag. Träffade en politiker i stadshuset (mkt fint där inne^^), hade IV-val och det gamla vanliga också. Det intressantaste som hände under dagen var dock när jag om på att jag glömt mitt busskort i skolan när jag kom till björkäng. Kul att gå tillbaka till Bäckäng när man kunde tagit bussen hem från sjukhuset liksom.

Ehm.. Övriga dagen:
Har precis kommit hem, eller ja, typ. Har ätit och pallrat mig hit till datorn, mycket ovanliga saker har alltså inträffat i detta hus. INTE.

Morgondagen:
Någon banksnubbe kommer hit och jag gillar det inte. Det bästa är när man är ensam i huset på morgonen och det värsta är fan när man har gäster :/ Men aja, jajajajajaaa. Tyska imorn också, BLÄ. Kanske ska hänga med Lisa till Oscar och hämta hennes mobil, sköj.

Pusshej

Inga kommentarer: