onsdag 6 juli 2011

Hemma i ett mulet Borås. Det har vart ständigt mulet här sedan jag kom i princip, men ändå varmt och utan regn. Så jag klagar verkligen inte!


Hittils har inte mycket hänt, vi var ute i lördags, det är väl det. Sen har jag träffat Anna och Sami en del, det är ju mysigt att umgås med människor man gillar! För att vara helt ärlig finns det ju inte så många man kommer överens med här längre, som jag sa inne på Torget i lördag; "asså jag hatar fan alla i den här stan, utom dig, dig och dig" Och då var det typ Gustav och Joakim som var där. Nästan sant fan. Man blir så sanningsenlig på fyllan.

I övrigt har det inte skett mö som sagt, vart ute i skogen en sväng och glott har man väl gjort också. Det där lät faktiskt riktigt tragiskt. Det är så tyst där ute, som jag sa till pappa; "här var det bannemig tast". Man fick nästan huvudvärk ju.






På fredag bär det av mot Oslo igen. Sen på måndag blir man 21 år gammal, då ska jag vara i Borås tänkte jag. Tania med flera ska ha en inflyttningsfest på lördagen, den måste man ju va med på! Har det hänt nåt kul i Oslo sen man var där sist?

Inga kommentarer: