måndag 11 juli 2011







21 år idag. Känner mig inte ett dugg äldre än vad jag gjorde igår faktiskt! Enda skillnaden är att jag får dricka i USA nu, + att det var nåt mer man fick göra... Det var väl inget viktigt antagligen. Säger som jag sa för ett år sen, när jag fyllde 20: "Vad fan hände med tonåren? Hur kan tiden ens gå såhär fort? Inte för att man förväntar sig ha svaret på det när man inte ens vet vart april, man och juni tog vägen. Snart är man väl 30 men ser ut som 50." Att man aldrig slutar förvånas över tidens hastighet, efter 21 år borde man väl fatta att tiden faktiskt GÅR i den här hastigheten?

Har fått lite nice saker, ny telefon (var väl på tiden att byta ut den gamla Sony Ericsson som jag fick när jag fyllde 18), kokbok och.. biljetter till Harry Potter på onsdag! Fick två biljetter så frågan är väl vem man ska ta med sig? ;)

I övrigt så har vi ätit på golfrestaurangen, legat ute och solat, haft lite fint besök hit på fika och snart ska vi äta kvällsmat här. Nice!

Inga kommentarer: