lördag 9 juli 2011

Hatar att sova bort typ halva dagen, men jag kunde verkligen inte gå upp imorse... Så jag gick upp vid elva, mindre lyckat drag. Ska snart fixa mig så gott jag kan och sen gå en runda på stan här i Osloooo. Försöka hitta nåt att ha på mig ikväll, den ständiga problematiken! Fast jag kaaanske har nåt i reserv här hemma. Vi får väl se.

Ska bli nice att träffa lite folk ikväll, det var längesen känns det som, trots att jag bara vart i Borås en vecka. Lite smått vemodigt att vara borta härifrån faktikt. Tänkte på det innan, vilken jääävla ångest den dagen man flyttar härifrån för gott! Usch, kanske ska stanna här hela livet ändå? Men Borås har iofs visat sig vara rätt bra på sista tiden också, så just nu är jag lyckligt lottad som har båda ställena.

Hoppas ni får en fin lördag!

Inga kommentarer: