fredag 15 juli 2011

Gårkvällen var nice, tills den inte var det. Maggio var en smula dålig, eller iofs... Nästan skamligt att säga det men vi såg inte ens Maggio, var vid en lägenhet vid Stora torget så vi hörde ändå. Jaggerbomb var desto bättre faktiskt. Har lite fina bilder som ska läggas upp. För övrigt på minussidan kan sägas att min mobil försvann, vem fan vill sno den, ärligt talat?!?!?! Så sjukt ful och gammal som den var, men så viktig för mig.

Varför kan inte mina närmsta bara flytta med mig upp till Oslo typ snarast och sen hade vi aldrig mer behövt åka hit? Alltså den här staden äcklar mig, kolla på folket liksom... KOLLA BARA! SE BARA FÖR FAN! Låt oss alla känna spykänslan, vara ledsna lite och sen bara gå vidare i livet. Nu gör vi så. Det blir nog bra med det!

Inga kommentarer: