tisdag 7 juni 2011

Ny vecka med nya möjligheter! Som vanligt undrar man; möjligheter till vad? Tåls att funderas på ett ögonblick kan man tycka. Varför inte göra nåt ovanligt, röra sig "outside the box"? Fast nu är jag verkligen inne i boxen för jag kan inte ens ge nåt förslag på vad detta skulle vara. Tråkigt va. Några förslag?

Planerat massa inför midsommar. Hunnebostrand är inplanerat, sen även midsommardagen här i Oslo. Kanske den där festivalen på Kalvöya eller vad det heter. Jag tycker detta är FINT!

Annars (intressant info):
- uppskuret finger
- inte tränat ännu (känner skam fast har faktiskt ont i halsen)
- regnade som fän i morses. Kändes nästan som att vara i Borås. Ett tag glömde jag seriöst bort att jag och Madde gjorde en grupp på facebook som heter "Borås har blivit ruttet" precis innan vi åkte till Oslo. Fick värsta uppenbarelsen när jag blev påmind om den för nån månad sen! Som profilbild använde vi denna. Så fint!... - sett HP 7 med Frida nyss.

Behöver verkligen tips för en mer spännande vardag.

Inga kommentarer: