onsdag 30 september 2009

Trots att jag lyssnar på bästa låten just nu (Beatbox med the Sounds) så är jag på ett jävla icke-humör helt plötsligt! He, sömnbristen gör sig påmind och man börjar känna nåt som liknar ilska och irritation. Utan nån anledning förutom en liten jävla skitanledning.

Ska jobba imorgon. Lagade kycklinggryta innan som vi ska äta :). Eftersom jag o Madde var helt ensamma på jobbet idag så tyckte vi det var jävligt onödigt att vi inte hade en skiva att lyssna på, så har bränt en nu. I'm in Miami Beaaaaaaaaaach! :D Pepp på att packa lådor till den låten. Skamligt.

Detta är mitt 800:e inlägg. 800 inlägg innehållandes ren skit. Men detta råkar faktiskt vara mitt liv, dokumenterat ca 2 år tillbaka i tiden :(


Just nu känner jag mig exakt så som jag ser ut på den bilden. Känner till och med av hårslingan som täcker min ena kind! Den liksom sticker upp som ett störande moment men jag kan inte bli av med den!!!! Fattaru? Ah, fina firren assa

Inga kommentarer: