fredag 11 september 2009

Lyssnar på Can Delight. Det är nog överlägset den bästa låten med Master Blaster. Tur att man har sina "kontakter" som kan tipsa om bra musik ;)

Var en jäkligt rolig kväll igår dessutom. Jag och Madde F förfestade här hos mamma först för att sedan ta bussen ner till stan. Det första man ser är en helt tom gata. PARRTYNIGHT! På Harrys var det inte överdrivet mycket folk. Vi drog vidare till Vimmel. Där var det definitivt mer folk. Rena turen att jag ens kom in, jag såg att vakten tvekade. Men nån gång får man ju ha tur också antar jag.

Inne på Vimmel träffade vi en trevlig snubbe som bjöd oss på shots. Och dessutom har han ett fett kontaktnät så han kan förmodligen fixa in mig på X&Y nån gång när man vill gå dit. KÄCKT.

Ibland är det bra. Men man ska ju inte utnyttja folk eller så ;)

Inga kommentarer: