söndag 27 september 2009

Jävlar vilken jobbig helg det vart! Jag har inte ens hunnit skriva nån ointressant skit här i. Hatar folk som aldrig uppdaterar sina bloggar, sånt kan jag störa mig på. Vill inte va sån trots att jag alltid skriver skit :(

Annars var helgen fin med Grand och BLVD i Göteborg. Lön och nytt bankkort har man också fått. Gud är god ibland. Eller något.

Lyckan infann sig ändå nu när jag laddade ner "Fuck me", eller It's Your Bitch som den tydligen hette. Vi hörde nämligen denna delikata låt flera gånger i Turkiet och skrattade lika mycket varje gång. Den enda textraden i låten, förutom massa stönanden är "fuck me". Det var därför vi utropade just "FUCK ME!" gång på gång i Göteborg igår. På gatan, på bussen, på krogen. Fint <3

Fint att saker löser sig :) puss sötaste

Såna ser dom faktiskt ut, alltid

2 kommentarer:

Linn sa...

haha underbart, men inga konstiga blickar efter sådana utrop? ;)

Hoppas allt bäst med dig! Hur är det nu, pluggar du?

KRAM!

Elin sa...

haha ;) nja vissa konstiga blickar fick vi väl men inte överdrivet många :D

Nej jag hoppade av högskolan efter nån vecka, var grymt omotiverad.. Så jag har lagerjobb nu :) Hur är det själv i frankrike då? :)