torsdag 19 juni 2008

Så är det

Nu ska jag berätta för er vilka personlighetsdrag jag tycker är "mindre attraktiva", för att inte använda ett starkare ord. Jag blir galen på såna här människor:

1. Människor som älskar allt, som tycker att allt är så underbart hela tiden. "ÅÅÅÅH vad jag älskar det. Och det. OCH DET." Herregud. Folk som är för positiva får mig att må illa. De är ju för helvete för naiva.
2. Folk som är tvärtom. De som ALLTID ser allting på ett negtivt sätt, de som aldrig kan se nåt från den ljusa sidan. Så fort de åtar sig något gör dem det med inställningen: "detta kommer ändå inte lyckas." ÅÅÅÅÅÅÅÅH!
3. Folk som aldrig tar initiativ. De som väntar på att andra ska höra av sig, på att andra ska komma med förslag med mera. Visa lite energi och vilja för faaaaan.

Människor kan verkligen störa mig rejält.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh, sanningens ord gumman

Elin Ternander sa...

haha jag håller så med, och ettan var bäst.