onsdag 11 juni 2008

Jävligt trött

Idag är jag trött. Det blir man lätt om man inte får sova på nätterna. Nattens problem: För kallt, vaknade och frös typ 10 ggr. Det blir ju inte bättre av att man har en bror som faan aldrig kan lära sig att han inte ska starta sin moppe utanför mitt fönster. Vissa har fan problem med att lära sig!

I förrgår var jag och Linus iaf hemma hos mamma, hon är ju i Stockholm. Det var trevligt, vi grillade med mera! :D Hahaha, såg typ två filmer, fast vi orkade inte kolla klart på den sista. Men man kan ju inte vara uppe hela nätterna heller. Vi somnade ju då ganska sent, dock vaknade vi typ halv sju av att en jävla lyftkran gick igång utanför mitt fönster och nån började måla på vår vägg. Asså vad fan händer. Varför upplyser ingen mig om sånt, att nån ska måla om vår vägg?! Hahahaaa

Igår var jag med Sara, Madde och Madde hemma hos Johan (han var inte där)... Hehehe ja, när jag kom dit (hade ridit) hade dom lagat klart maten precis, så den var ju serverad. GÖTT. Sen kollade vi på Spanienmatchen och sen på Sverigematchen. Det var intressant. Vad som var särskilt intressant var att se Maddes och Saras reaktioner på diverse saker. Höhöhöh

Idag ska jag till Madde Larsson och kolla på nån match, vilken det nu var. HMMMMMMM vad händer med mig? Detta beteende är inte normalt, inte för mig iaf. Men jag ska ju träffa mina vänner, det är vad som räknas...

Imorn ska jag, Sara och Madde rida islandshästar, tror jag. Fast vädret ska ju bli dåligt så man kanske borde skjuta upp det?

Inga kommentarer: