fredag 13 juni 2008

Can you read my mind?

Idag har det vart en bra dag. Klockan är ju iofs bara 14.31. Men hittils har den vart bra.

Vaknade av att Linus låg jämte mig. Hade inte ont i huvet när jag vaknade, första gången på typ en vecka. Det var ju sköönt, sen åt jag och pappa på Chez l'ami eller hur i helvete det stavas. Sen åkte vi och handlade, jag passade på att utöka matförrådet med goda saker som pappa inte brukar köpa.

När vi kom hem tog jag in posten och märkte att jag hade fått ett brev från Djurparken, där jag ska jobba i sommar. Jag fick mitt arbetsschema med brevet. Jag ska jobba vecka 28-31. Helgen jag fyller 18 är jag helt ledig, alla andra 3 helger jobbar jag. Men det är soft, för då får man OB. När jag väl fyllt 18 har jag trots allt hela livet på mig att umgås med mina kompisar och grajjer. Att man är upptagen typ 3 helger är ju bryyyyye.

Ikväll ska jag träffa Madde & Madde hos Madde. Hehehe, vi ska INTE laga mat (hoppas jag). Vi kan inte äta hur mkt som helst :S Vad vi exakt ska göra vet jag inte riktigt, men vi ska iaf se Hajen 2. Hemskt.. NOT

Tävlingen på söndag = inställd :S

1 kommentar:

Linus Ternander sa...

Fan vad tråkigt att tävlingen är inställd :(

Däremot jävligt kul att du är ledig på din födelsedag. Det är jag också ;) :D Har ju semester då :D