söndag 1 juni 2008

1 Juni

Första juni idag. Jag jobbade för sista gången, det är/var varmt ute. Jag har solat, läst Harry Potter, ätit glass, vart i ridhuset, tatt det jävligt passivt. Det var fan en bra dag idag.

Det är snart skolavslutning. Det är bara ett litet problem som stör mig, att när de flesta andra skolor har haft sommarlov i några timmar har vi i SP06L på Bäckäng diktuppläsning vid kyrkan. Vi har alltså fått i uppgift att i Svenskan på onsdag eftermiddag skriva en dikt och läsa upp den. DÖDA MIG. Jag tycker detta är så jävla orättvist, varför slutar inte vi på onsdagen som alla andra?!

Man kan ju bli irri. Och hur fan ska årselevsgruppen bli nästa år? :) Det kan ju bli jävligt intressant eller vad säger du Ellen? Heheh :) Alltid lika trevligt!

Aja det är bra väder iaf. Hoppas det håller i sig ett tag, annars blir jag lessen :D

Inga kommentarer: