söndag 22 juni 2008

Ilska&glädje

Eh tja.

Efter många om och men fick jag tag i Harry Potter och fenixordern :( Fick låna den av mammas kompis barn.. Haha, men vad göra man inte. Man vill ju inte sitta o glo på tv hela dagarna...

Midsommar var faktiskt rolig. Lite kort bara. Var hos Madde först och drog sedan till Empa. Stannade som sagt inte så länge, vilket var synd eftersom det var jävligt roligt. Sen åkte jag och Linus hem till pappa och lagade pommesfrites och köttfärssås. Heeehe.

Dagen är i övrigt hyfsat jävla rutten. En dag som går åt till att tänka på saker, och att tänka på att man inte borde tänka på dom sakerna. Och ibland hatar jag att tänka. Så detta är inte bra. I helgen fyller Lisa år :) Det är efterlängtat. Hoppas bara jag slipper åka till min morbror? Vad är detta?! Liksom hennes 18årsdag kommer inte igen...

Och på onsdag händer det tydligen sannerligen grejer :D Jag och Linus tar mammas bil ner till Danmark och Tyskland, Puttgarden, och handlar lite grejer, så att säga. Sen ska man fan ha ett förråd. SÅ DET SÅ.

Inga kommentarer: