tisdag 18 mars 2008

Trötthet

Idag är jag trött, kanske lite underligt med tanke på att jag började halv tolv idag? Men men, får hoppas att tröttheten håller i sig tills man ska sova bara, det kan man ju inte veta.

Hm pratar med Madde larsson nu och Anna ska tydligen ha fest i kårhuset med folk från borås, gbg och sthlm, och vi är med på gästlistan :) Tackar liksom. Det är liksom nåt att se fram emot :D

Idag hade vi stilbedömning på ridningen, hoppas det gick bra.
Men det vet man faan inte!

Hahahaha det roligaste idag var ändå när vi skulle filma vår BBC nyhetssändning på engelskan. Jag var i samma grupp som Pavel, Madde och Jan. Hahaha lyckan infann sig, och tro mig, det är inte vanligt när man hamnar i en sån grupp om ni fattar... Vilket ni nog gör. Aja, jag kunde inte säga ett ord framför kameran utan att skratta vilket betyder att jag inte kom med något på filmen (vilket betyder IG) men det är ju i princip skit samma, eller nåt. Vår story var inte det bästa dock, snabbt improviserad typ. En knarkare hittas på en skola och rektorn intervjuas och jaa knarkaren intervjuas och man får se endel sjuka saker. Som man dock inte vill skåda sen på redovisningen. Ska fan vara sjuk den dagen.. Eller nej förresten, jag vill fan se skiten :D

Lalalala påskafton närmar sig.
Jag vill ha ett påskägg.

Inga kommentarer: