tisdag 11 mars 2008

Studiedag 2

Heeej.

Jag och Linus såg både HP1 och HP4 igår. Vi hoppade alltså över några filmer. City fick dock ett vackert besök utav oss och våra cyklar ;) Gillar deeet.

Jaa, idag är det den andra och sista studiedagen då va. Tänkte faktiskt vara otroligt ambitiös och åka till skolan och prata med min tyskalärare + låna böcker. Detta gjorde jag också. Eller jag åkte åtminståne till skolan, dock fanns ingen tyskalärare där och inga böcker att låna heller. "Det var tack" som Maria skulle sagt.

Har inte åstadkommit något över huvud taget idag, bara läst i "1984" och pluggat lite rättskunskap. Synd. Jag vill fan få ut nåt av dessa dagar när man väl har chansen att plugga liksom, men jag har ju inget underlag! HATTA!

Nä men om man skulle vara lite nyttig och istället diskutera vad som pågår i dagens samhälle. Jag kan ju börja med att säga att en gruppvåldtäckt utanför Kullaberg bara var en tidsfråga innan det skulle inträffa. Och ja... Trevligt att det ska byggas många nya bostäder häromkring i Boråsområdet...
Aja det var nog allt.

Inga kommentarer: