torsdag 13 mars 2008

I brist på annat

Eftersom jag inte har nåt annat att göra (tror jag) får jag väl skriva lite här. Hoppas inte jag egentligen behöver plugga. Men men, sista dagen i skolan imorn på ett tag (en helg) så bry.

Jaa, gjorde åt 100 kr idag på godis och lite nödvänga grejer typ hudkräm med mera. De nya från Ldb luktar faktiskt mkt gott. Godare är dom andra gamla, liksom :S

Linus kommer nog när som helst hoppas jag.. Han kan ju liksom inte tro sig komma hur sent som helst, man måste ju gå och lägga sig i tid liksom. Sen hoppas jag att vi ska kolla på "du är var du äter" för det verkar fan inte gå nåt annat bra på tv. Som vanligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vill man veta vad du har gjort på dagarna måste man läsa din blogg. synd...

Elin sa...

wow, jag köpte en hudkräm, kul att berätta :(