söndag 30 mars 2008

Tidsomställning :(

Jag hatar tidsomställning, i alla fall när man går över till sommartid. Okej, trevligt med lite ljus på kvällarna, men jag menar hela dagen försvinner ju och helt plötsligt går man upp tolv istället för elva :S Det känns inte bra att klockan redan är 8, jag kommer inte somna förrän 1.

Jaha, helgen. Inget ovanligt har hänt. Har jobbat och det var ju Grand Prix i helgen, kul att ha nåt att kolla på men ja. Inte så roligt att leda in varenda jävla lekionshäst/ponny på eftermiddagen, trodde seriöst att jag skulle dö... Hahahah.

Idag har jag inte gjort nåt alls nästan, fyfan vad det här lovet har kännts händelselöst. Och imorn är det skola igen och DET ska INTE bli roligt. Nu cpar msn också :( Nån måste hata mig. Tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har vi inte haft kul ihop?

Elin sa...

jo vi har haft kul men vi har inte gjort nåt speciellt liksom :P