onsdag 19 mars 2008

Furious

Är lite arg nu faktiskt. Det händer inte sååå ofta.
Med ibland går folk bara liiite för långt.

Åh herregud vad jag har lust att skriva SKIT om vissa personer. Har en SÅN lust att kränka deras personlighet och utseende, jaa att kränka någon för den vidriga person den är skulle inte sitta fel. Dessa personer borde veta att dom är jävligt FEL. Tyvärr känner jag mig lite för smart för att uttrycka mina talanger på kränkningar just nu och just här.

Jaja är man hatad så är man.
Inte så kul att inse det bara.
Nu ska jag gå och klaga på detta.
Folk ska få veta att dom lever,
vi har liksom ett oavklarat kapitel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaså vem?

Elin sa...

inte du iaf anonym_elfsborgboy_88_linkan_terry_gul_svart

Linus Ternander sa...

attans du kom på mig. hur gick det till?

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.