tisdag 13 september 2011

Vardagen har dratt igång igen. Det är lite synd att man aldrig tror att helgerna ska ta slut när dom väl drar igång, men det gör dom ju alltid. Gillar tankesättet: "Det kanske inte är så bra att åka nedcabbat när man redan är lite förkyld och det är typ 15 grader ute, men skit samma. Det kanske inte heller är så smart att gå runt ute i allmänt kalla kläder i blåsten, men skit samma, det blir veckans problem när förkylningen kommer." Vad hände med långsiktigt tänkande? Hur som helst, en snabb sammanfattning av helgen:
Jag, Anna, Joakim och Jonatan tillbringade en "lugn helg" i Annas stuga där vi drack vin båda kvällarna och gick ut på lördagen. Det blir alltid samma sak fast man lovat att ta det lugnt, haha.. Det är en riktigt fin stuga vi snackar om och Varberg var fint och inte helt folktomt fast sommaren verkligen sjöng på sista versen. Så det var ännu en lyckad helg. Tror aldrig jag utnyttjat helgerna så bra som jag gjort nu de senaste månaderna :)

Ja för att gå tillbaka till ämnet så har vardagen börjat igen, vilket innebär jobb och sen inget att göra från ca 15.00. Tur att jag ska fika med Tania imorgon. Alltså, är det nån som kan komma med något förslag på vad fan man kan göra på eftermiddagarna? Träna kan man ju göra men just nu är jag förkyld som sagt. Ska man sitta på wikipedia och bli allmänbildad? Det låter mer lockande än att bara sitta här i alla fall. Nu dom senaste dagarna har i och för sig Band of Brothers sysselsatt mig. Sjukt bra verkligen! Inte bara massa blod och skit utan lite mening också känns det som...

Inga kommentarer: