måndag 19 september 2011

Usch vad sliten man kan vara! Har vart så trött hela dagen, blev inte mycket sömn i helgen (som vanligt). Förhoppningsvis vänjer sig kroppen snart vid att sova lite och så räcker det säkert med 5 timmar per natt sen... Säger vi. Övrigt om helgen: vi var hos Tania med flera i lördags innan vi gick ut. Vi drog till Nicole & son. Eller hur sjutton det stavas! Joakim och Jonatan var här, givet att umgås med dom så fort man får chansen (dock inte nu i helgen som kommer tyvärr....) Hörde för övrigt att Tania, Robban, Anton och lite folk hade åkt limousine på lördagsnatten sen?! Vad sker!?

Yes yes, Anna fixar i köket, Madde och Linkan är på sitt rum. Frida är i Sverige. Hade vart kul om hon var här lite :( Bra att hon kommer imorgon i alla fall! Snart ska vi fixa mat osv. Rätt chill liv asså. Ska nog se Band of Brothers sen. Usch vad tråkig jag är :( Men vad fan ska man skriva om liksom!



Här hade man lite annan hårfärg. Vågar nog inte färga det nu tror jag... Usch vad feg man är! Anna har en fin hårfärg här tycker jag. Skulle också vilja ha lite ljusare brunt men frågan är om man passat i det. Tror förresten att jag ska klippa hellugg snart, sen spara ut det till mittbena igen. Känns som om det är lite vuxnare än snedlugg. Fast jag har hört att det är populärt nu..
Sjukt gammal bild också....

Inga kommentarer: