torsdag 8 september 2011

Jättekul på stan idag... Har ju bestämt mig för att spara pengar den här månaden, så ska i princip inte shoppa nånting alls hade jag tänkt. Och vad händer? Först ser man denna inne på Esprit. 2400 Nok.. Sen, för att förvärra det hela ännu mer, så skådar man ett par rätt snygga stövlar från Gant, 1990 Nok.




Sen kommer det värsta av allt; den här jackan från Gant för 14100 Nok...


Så hur ska man göra? Frågan är liksom; är september månad den rätta att spara pengar på? Tyvärr så tror jag inte det. Det är ju nu man ska köpa höstskor och höstjackor. Och DET är inte billigt men ack så snyggt... Men samtidigt vill man ju inte svika sig själv så eventuellet så ser jag en mycket sparsam månad framför mig på andra plan (tex. inte lägga onödiga pengar på mat, kanske kommer även sprit in under den här kategorin).

Alla dessa beslut gör mig galen.

Inga kommentarer: